miercuri, 27 mai 2009

Pentru viitoare mamici

Cum Ciprian tot amana sa scrie despre versiunea proprie a injuraturilor la volan, o sa ma manifest eu in continuare...
Ma bucur ca blogul nostru a inceput sa fie citit de tot mai multa lume, dar mai ales imi place faptul ca tot mai multi prieteni imi spun despre ce sa mai scriu aici, pentru ca sunt povesti din viata noastra care nu au fost inca facute publice. Pentru fiecare insa, imi trebuie o stare speciala, pentru ca si ele sunt la fel, cel putin pentru noi.
O colega mi-a spus azi ca ar vrea si ea cat mai curand sa devina mamica, dar e nehotarata, pentru ca isi da seama ca un copil ii schimba viata. Purtand o discutie cu ea am realizat ca David mi-a schimbat nu numai viata, dar si modul de a gandi. Bucuriile mele acum sunt mult mai naive, cum ar fi faptul ca David a invatat un cuvant nou (aseara, de exemplu, mi-a spus ca ”afa e noap”....adica ”afara e noapte”) sau cand David brusc, de la joaca lui, vine si ma strange in brate spunandu-mi ”iube, mami”, iar acum a invatat sa adauge ”iube ta”...adica tare. Sunt aproape trei ani de cand nu mai pot sa-mi imaginez viata fara omuletul meu roscat si daca ar fi sa o iau de la capat ca sa-l am, as face exact aceleasi lucruri (chiar daca asta ar insemna sacrificii mari), pentru ca fericirea de a-l avea nu se compara cu nimic altceva. Spun acest lucru pentru toate prietenele mele care se hotarasc greu sa devina mame.

P.S. Blogul nostru apare acum si pe http://www.dermoadvice.ro/. Multumim

Un comentariu:

  1. Una din vorbele cele mai intelepte pe care le-am auzit pana acum e: "o femeie nu-si poate imagina cum va fi viata cu un copil, iar cand il are nu-si poate imagina cum ar fi viata fara el" (n-am retinut exact citatul). Asta traiesc si eu in fiecare zi si parca nu mai tin minte cum era inainte. Eram ocupata toata ziua, dar parca nu aveam o viata asa bogata ca acum.

    RăspundețiȘtergere