miercuri, 13 mai 2009

Suparare mare

David s-a imbolnavit in Grecia (din fericire nu e baietelul nostru), insa e solistul trupei Depeche Mode, pe care o asteptam cu nerabdare sa o vedem sambata. Ciprian pentru a doua oara, eu insa pentru prima data. Deci, eu sunt ghinionista! La primul spectacol ratat (din cauza ca eram gravida) toata lumea mi-a spus ca am ratat un super spectacol. Si m-am ofticat tare.
Acum sunt zvonuri (din fericire doar atat) ca spectacolul va fi amanat sau anulat. Se stie ca au anulat concertul din Turcia si ca David pleaca in America sa se tratateze de garstroenterocolita capatata in Grecia. Organizatorii romani nu comenteaza, inca.

P.S.Vanghelie este vesel....ar putea sa dea un mic si o bere in Parcul Izvor, ca tot era ofticat acum cateva saptamani.

3 comentarii:

  1. ehe, am dat stirea inaintea dvs. doamna! :)

    Vanghelie ramane cu Richard- touch me- prietenii stiu de ce:)

    RăspundețiȘtergere
  2. a mincat mizerii pe acolo...sa vina la noi sa ii dam mici si bere

    RăspundețiȘtergere
  3. Se pare ca zvonurile s-au adeverit! Imi pare rau de tine Cata!

    RăspundețiȘtergere