luni, 15 iunie 2009

Vreau in vacanta

Mi-e dor de nisipul fierbinte, sa-l vad pe David alergand pe plaja, ingropandu-se in nisip. Mi-e dor de apa linistita pe care David s-o agite cu piciorusele lui mici...Mi-e dor sa vad un apus de soare reflectat in parul copilului meu, asa cum numai la el se poate vedea....Mi-e dor sa ma trezesc dimineata fara sa ma gandesc in cate minute trebuie sa-mi beau cafeaua...Mi-e dor de leneveala din vacanta....Mi-e dor de tot ce inseamna concediu...Mi-e dor sa-l vad pe David jucandu-se asa...







2 comentarii:

  1. Rabdare! Mai e putin pana cand vei lenevi la soare, admirandu-l pe David "in actiune". Nu e frumos cand stii ca fiecare zi care trece iti aduce mai aproape clipe frumoase?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, dar atunci cand iti doresti ceva atat de mult, fiecare zi pare o eternitate...iar pana pe 6 iulie, mai e atat de mult...

    RăspundețiȘtergere