joi, 25 iunie 2009

La doctor cu David

Inca o data mi-am amintit azi ca parintii fac din tantar - armasar, cand e vorba despre copiii lor. Altfel cum pot sa-ti explici ca azi, cu sufletul la gura, toti trei (doi parinti plus piciul nostru) ne-am infiintat la usa doctorului orl-ist pentru a afla ce are David de o saptamana ii curge sange din nas. Asta dupa ce de cateva zile, am cautat pe internet ce inseamna acest lucru, ce boala ar putea avea si cat de grav e. Desi toti, de la prieteni pana la doctori mi-au spus ca nu e nimic grav, eu aveam cele mai negre ganduri. Noroc ca am gasit o doctorita tare draguta, care nu numai ca m-a linistit pe mine, dar a reusit si performanta de a-l consulta pe David in urechi, gat si nas, fara ca el sa scoata macar un sunet. Saracul copil a fost dus apoi si sa i se ia sange, ca asa sunt parintii....daca doctorul a spus ca ar fi bine sa-i facem si un test de alergie, am vrut sa-l bifam si pe ala. Bine ca nu a mai avut si alte idei, ca cine stie prin ce mai trecea baietelul meu, cu o mama disperata......In final, e totul ok

3 comentarii:

  1. Doamne ajuta! Totul e bine cand se termina cu bine! URAAAAAAAAA!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, din fericire nu are decat o rana mica pe o nara, care se rezolva cu un unguent si niste pastilute. Dar, analizele au iesit bine asa ca David nu e alergic, asa cu e mama lui. Acum intr-adevar trebuie sa strig si eu URAAAAA!

    RăspundețiȘtergere