duminică, 28 noiembrie 2010

Ce ne-au lovit bolile!

Nu au trecut doua luni de gradinita si David a reusit sa stea aproape jumatate din perioada acasa. Bolnav. Stiam de cand am hotarat sa-l dau la gradinita ca se va imbolnavi, pentru ca toate cunostintele asta imi spuneau: ”O sa vezi, acum! Toate bolile o sa le faca. Pregateste-te!”. Eu insa speram ca David cu sistemul lui imunitar bun sa nu ia chiar toate bolile. Ei, da! A inceput cu o raceala, banala, am spus eu, care dupa un scurt tratament acasa, mi-am trimis copilul din nou la gradi. Alte cateva zile, alta raceala, mai grava putin. Pana la urma am ajuns la doctor. Diagnosticul: bronsita. Au urmat doua zile cu temperatura mare, tuse si tot tacamul aferent acestei boli. Dar, nici nu s-a terminat bine bronsita si ne pregateam de gradi, ca pe David il dor urechile. Alt doctor, alta vizita, alta boala, alt tratament. Acum avem otita. Tineti-ne pumnii. Suntem aproape vindecati si peste cateva zile mergem la un nou control. Pe 6 decembrie, Mosul ar trebui sa ne duca la gradinita. Macar serbarea de Mos Craciun sa o prindem si noi....

P.S. Cine spune ca parintii aduc boli copiilor greseste. David a reusit sa ne imbolnaveasca pe toti din familie.

5 comentarii:

  1. aloooo, nu mai posteaza nimeni nimic? trebuie sa invete lohanu mic sa scrie, sau ce tre sa asteptam?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut,
    am un proiect foto cu oameni roscati natural si m-ar interesa daca ar putea sa participe si David la el. Ma puteti contacta va rog pe adresa fotomonden@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Raspunsul este pozitiv, doar ca in perioada asta am cam umblat prin locuri fara net. In plus nu sunt sigur ca stiu cum se face schimbul de link-uri. spuneti-mi care sunt pasii si o rezolvam

    RăspundețiȘtergere
  4. pana la urma am rezolvat-o. sper sa fie bine asa. daca doriti sa schimb ceva, nu ezitati sa ma contactati. cat despre linkul nostru, CASADELOHAN, BLOG DE ROSCAT este mai mult decat suficient. sper sa nu fie prea lung titlul

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna
    Multumesc pentru link, l-am adaugat si eu.
    Este bine pus asa insa va afecteaza titlurile la articole asa ca ar trebui sa il mutati in lateral.
    Daca nu ati mai adaugat un element la pagina pana acum faceti in felul urmator: mergeti in: DESIGN- ELEMENTE DE PAGINA -ADAUGATI UN OBIECT GADGET - LISTA DE BLOGURI. Introduceti datele in el si dupa ce salvati prima data il puteti muta unde doriti (Ca sa il mutati mergeti cu cursorul deasupra lui).
    Imi cer scuze daca v-am agasat cu informatiile de mai sus (poate ca le stiati).
    O zi buna va doresc si multa sanatate dumneavoastra si familiei dumneavoastra.

    RăspundețiȘtergere