luni, 6 septembrie 2010

10 lucruri minunate


Oana mi-a dat o leapsa intersanta, conditie sa primesc un premiu de la ea, sa scriu 10 lucruri care-mi plac. Cum blogul este al celor trei Lohani o sa spun lucrurile care ne plac tuturor, in ordinea in care imi vin in minte:
- sa ne plimbam in parc si sa ne jucam impreuna
- diminetile cand, inainte de a ne ridica din pat, ne privim si ne zambim (eu si David)
- zilele la tara, departe de lumea dezlantuita
- desenele animate cu Tom si Jerry
- sa discutam si sa ne inchipuim cum va fi David mare
- sa il gadilam pe David si sa-i ascultam rasul cristalin
- sa cumparam jucarii si sa-i ducem lui David ”surprize”
- sa mergem in excursii impreuna
- sa mancam pizza si inghetata (iar tati - bere)
- sa primesc flori de la baietelul meu (iar cat de emotionat este atunci cand mi le intinde ma face sa banuiesc ca si lui ii place sa-mi aduca cadouri)

Astea sunt cateva din cele mai importante nimicuri ale noastre. Poate ne spune si
Alex ce mai face Maia ca tot a cam uitat sa ne tina la curent cu descoperirile din lumea parintilor
iar Alexandra....exasperanta cerere de poze cu Patrunjel (dar vreau sa stiu ce contine lista ei).
Tudor prin mama lui, Roxana ar putea sa-si spuna preferintele, iar de la David un mesaj ”poate ne jucam si noi candva, pana sa ne dea mustata”

7 comentarii:

  1. Asta da lista de familie! Sa inteleg ca toti trei suntei fani Tom si Jerry? :)

    PS: Trebuie sa pui si poza cu premiul. Consta in poza aceea cu un tort rozaliu! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Vad ca mi-a revenit dreptul de a comenta... :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Da. Ciprian cred ca a fost dintotdeauna, David a devenit, iar eu...m-am obisnuit. Glumesc. Chiar imi plac si mie desenele animate cu Tom si Jerry.

    RăspundețiȘtergere
  4. ”Cand in viata ai incertitudini, priveste-ti copilul!”

    Dar daca nu ai? si nu pentru ca nu vrei, nu a fost sa fie, ci pentru ca la unii asa a vrut Dumnezeu. Atunci ce faci?

    RăspundețiȘtergere
  5. In legatura cu gandurile anonime, eu cred ca nimic nu face viata mai frumoasa decat un copil, un sufletel din sufletelul tau...

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga anonim, prietenii vechi imi stiu suferintele, asa ca stiu din experienta ce inseamna sa-ti doresti un copil si sa nu-l ai. Sa-ti ascunzi lacrima de fiecare data cand vezi o familie fericita cu copilasi...Din pacate, in astfel de situatii trebuie sa-ti indrepti dragostea catre alceva..sot, un animalut sau sa incerci sa-ti doresti altceva (de exemplu sa vezi toata lumea). Eu insa daca nu l-as fi avut pe David as fi adoptat un copil, pentru ca nu pot sa-mi concep viata fara unul.

    RăspundețiȘtergere
  7. Si Oana...eu inca mai cred ca sufletele se formeaza, se cresc si precum o planta care e udata, iubita si ingrijita..infloreste (priveste floarea de pe biroul meu)

    RăspundețiȘtergere