vineri, 13 noiembrie 2009

David, iubirea mea

Cata iubire poate sa incapa intr-un parinte pentru copilul lui? Cine nu are copil nu poate decat sa-si imagineze, dar ca sa va faceti o idee: oricat de mare credeti ca e aceasta iubire, inmultiti-o cu 10 la un milion. Pot sa spun ca sunt momente in care il privesc pe David si incepe sa ma doare pieptul si sa ma ia ameteala, pentru ca dragostea pentru el imi inunda venele. Cred ca in momentele acelea daca ma tai, nu curge sange, ci se revarsa valuri de iubire. Zilele trecute ma gandeam ca acum il iubesc mai mult ca acum un an, cand sunt sigura ca il iubeam mai mult decat atunci cand l-am vazut pentru prima data, in maternitate, adus de asistenta care mi l-a pus in brate. Imi bantuie prin cap o idee, pana cand sau cat o sa creasca dragostea asta pentru el. O sa-l iubesc mai mult atunci cand va fi aproape barbat, cu vocea in schimbare, cu cosuri pe fata si purtand 40 (sau mai mult) la picior? Mai mult decat acum cand miroase a pui, mai mult decat acum cand il vad cum isi tuguie buzele in incercarea de a rosti corect cuvinte care contin literele s si r, mai mult decat acum cand imi prinde cu mainile lui mici fata ca sa ma pupe si apoi ma priveste in ochi si-mi spune ”te iubec, mami!”? Probabil ca da, pentru ca asta insemna iubirea de mama.

P.S Pentru toate prietenele mele care se mai gandesc inca daca sa faca un copil: Nu mai stati pe ganduri, nu o sa regretati niciodata nimic din ceea ce credeti acum ca veti pierde din momentul in care deveniti mame. Iar orice clipa petrecuta alaturi de copilas sterge cu buretele zile de munca, nervi de birou si stresuri legate de bani.
Pentru cei care imi stiu povestile si cat de greu mi-a fost sa-l am pe David, va spun doar atat: daca as putea, maine as lua-o de la capat pentru a avea inca un copil

3 comentarii:

  1. m-am linistit. mi-ai demonstrat ca exista mai multe feluri de dragoste. deci de cel putin una as putea fi si eu in stare :P

    PS1: scrii asa de rar aici, pe blog, iar de fiecare data cand o faci pui lumea pe boceala. da' mai baga-ti mintile-n cap

    PS2: Mi-ai retrezit niste simturi demult amortite

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Anonim, daca ti-ai fi spus numele, raspunsul meu era mult mai aplicat (desi banuiesc cine esti). Nu a fost nici o clipa intentia mea sa fac pe cineva sa boceasca. Ceea ce scriu pe blog sunt gandurile mele, de cele mai multe ori din miez de noapte. Si asa cum scriu si postez poze cu cele mai fericite clipe din viata, tot asa cred ca trebuie sa-mi astern si gandurile triste. De data aceasta insa, am scris despre dragostea de mama (pe care anonima draga o sa o cunosti si tu).Iar eu nu vad nimic trist pentru ca iubirea, in cazul asta, nu implica suferinta...

    RăspundețiȘtergere