marți, 1 septembrie 2009

Cineva mai mic ca mine!



Ea e Cora, verisoara lui David. Duminica s-au intalnit pentru prima data pentru ca ea s-a nascut departe, peste mari si tari, tocmai in Canada. S-au placut insa tare mult. Cora a zambit la David, iar el i-a studiat piciorusele cu o atentie sporita. A gadilat-o mult in talpa pentru ca-i placea cum ea isi tragea piciorului...putintel doar pentru ca si ei ii placea sa fie gadilata. La final, David a tras o concluzie clara...ca vrea si el s-o tina in brate, iar cand a luat-o in brate a strans-o cu toata forta lui (pacat ca nu am surprins momentul). Apoi a plecat multumit la jocul lui cu copiii mai mari, pentru ca s-a distrat destul cu bebele.

P.S. Azi baiatul meu mi-a spus ca vrea sa mearga la scoala. Uau, ce viteza are, mi-am spus. Si eu care inca ma mai gandesc daca sa-l dau anul asta la gradinita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu